Produkt skickad
Om kund har angivit fel adress och försändelsen redan är skickad löser detta via kontakt med Almroths control tower.
Maila ct@almroths.se och använd en ämnesrad som beskriver problemet, vanligast är "Omdirigering av paket" eller "Kund angivit fel X".
Mailet kan förslagsvis se ut som nedanstående.
Hej!
En kund behöver få ett paket omdirigerat.
<Spårningslänk till paketet>
Ongoing orderid: 6363004
Kolli-id: 373325383634928515
Vår referens: <Ordernummer>
Kunden vill få det omdirigerat till följande ombud
Coop Extra
Warodellsväg 5
52140 Falköping
---
Ongoing orderid och Kolli-id hittar du under shipments på ordern.
Ondoing orderid är tracking key, och Kolli-id är tracking number.
Spårningslänk hittar du på följande länk.
https://www.dbschenker.com/se-sv/om-oss/kundservice/spara-och-sok?reference_number=&language_region=sv_SE
Sök efter trackingnumret som finns på ordern, det motsvarar kolli-ID.
Om du har fått ett postnummer som paketet ska omdirigeras till